| Jiný název | Delta 2 |
| Výrobce | Boeing |
| Provozovatelé | Boeing |
| Zahájení | 1995 |
| Ukončení | dosud |
| Počet stupňů | 3 |
| Délka | 38.2 m (standardní) |
| 38.6 m (verze 7920-10) | |
| 38.9 (verze 7920-10L) | |
| Max. průměr | 4.4 m |
| Hmotnost | 227 730 kg (standardní, bez užit. zatížení) |
| Poznámka | Verze 7920-8, 7920-9.5 (standardní), 7920-10 a 7920-10L se liší aerodynamickým krytem (průměr 2.4 m/délka cca. 8.5 m, resp. 2.9 m/8.5 m, resp. 3.0 m/8.9 m, resp. 3.0 m/9.3 m) |
| Název stupně | GEM | Označení motoru | GEM (GL) | |
|---|---|---|---|---|
| Výrobce | USA, Alliant TechSystems | Výrobce | USA, Alliant TechSystems | |
| Délka | 13.0 m | Počet komor | 1 | |
| Max. průměr | 1.0 m | Pohonné látky | TPL | |
| Počet bloků | 9 | Palivo | HTPB | |
| Vzletová hm. | 6×13 082 kg | Okysličovadlo | chloristan amonný | |
| 3×13 204 kg | Tah | průměrný 446.02 kN (hladina moře) | ||
| Prázdná hm. | 6×1 317 | průměrný 499.18 kN (vakuum) | ||
| 3×1 439kg | Spec. impuls | 2407 N.s/kg (hladina moře) | ||
| Hmotnost PL | 9×11 765 kg | 2688 N.s/kg (vakuum) | ||
| Počet motorů | 6×1 (GEM GL) | Tlak | MPa | |
| 3×1 (GEM AL) | Restart | ne | ||
| Doba činnosti | 63.3 s | Poznámka | zažíhán při vzletu; krátká expanzní tryska | |
| Poznámka | Bloky zažíhány postupně; při vzletu 6 motorů, po jejich dohoření zbývající 3. | |||
| Označení motoru | GEM (AL) | |||
| Výrobce | USA, Alliant TechSystems | |||
| Počet komor | 1 | |||
| Pohonné látky | TPL | |||
| Palivo | HTPB | |||
| Okysličovadlo | chloristan amonný | |||
| Tah | průměrný 516.22 kN (vakuum) | |||
| Spec. impuls | 2780 N.s/kg (vakuum) | |||
| Tlak | MPa | |||
| Restart | ne | |||
| Poznámka | zažíhán během letu; prodloužená expanzní tryska | |||
| Název stupně | Delta 2/1. stupeň (typ 7) | Označení motoru | RS-27A | |
|---|---|---|---|---|
| Výrobce | USA, Boeing | Výrobce | USA, Rocketdyne | |
| Délka | 26.1 m | Počet komor | 1 | |
| Max. průměr | 2.4 m | Pohonné látky | KPL | |
| Vzletová hm. | 101 796 kg | Doprava KPL | turbočerpadlem | |
| Prázdná hm. | 5 678 kg | Palivo | kerosin RP-1 | |
| Hmotnost PL | 96 118 kg | Okysličovadlo | kapalný kyslík | |
| Počet motorů | 1 | Tah | 889.6 kN (hladina moře) | |
| Doba činnosti | 260.5 s | 1 085.8 kN (vakuum) | ||
| Spec. impuls | 2494 N.s/kg (hladina moře) | |||
| 2960 N.s/kg (vakuum) | ||||
| Tlak | MPa | |||
| Restart | ne | |||
| Název stupně | Delta 2/2. stupeň (typ 2) | Označení motoru | AJ10-118K | |
|---|---|---|---|---|
| Výrobce | USA, Boeing | Výrobce | USA, Aerojet | |
| Délka | 6.0 m | Počet komor | 1 | |
| Max. průměr | 2.4 m | Pohonné látky | KPL skladovatelné hypergolické | |
| Vzletová hm. | 6 954 kg | Doprava KPL | přetlakem hélia | |
| Prázdná hm. | 950 kg | Palivo | Aerozine-50 | |
| Hmotnost PL | 6 004 kg | Okysličovadlo | oxid dusičitý | |
| Počet motorů | 1 | Tah | 43.66 kN (vakuum) | |
| Doba činnosti | 431.6 s | Spec. impuls | 3131 N.s/kg (vakuum) | |
| Tlak | MPa | |||
| Restart | ano (max. 6 startů) | |||
| Kosmodrom | Typ dráhy | Nosnost [kg] |
|---|---|---|
| Eastern Test Range | 185 km, 28.7° | 5139 |
| 185 km, 28.7° (-10) | 4971 | |
| Western Test Range | 185 km, 90° | 3896 |
| 185 km, 90° (-10) | 3774 | |
| heliosynchronní, 833 km, 98.7° | 3220 | |
| dtto (-10) | 3112 |
| Kosmodrom | Počet startů | Období | Pozn. | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Celkem | Úspěšné | Neúspěšné | Od roku | Do roku | ||
| Eastern Test Range | 2 | 2 | 0 | 1995 | 1997 | Nepokračuje |
| Western Test Range | 15 | 15 | 0 | 1995 | 2005 | Pokračuje |
| Celkem | 17 | 17 | 0 | 1995 | 2005 | Pokračuje |
Kurzívou jsou vyznačeny údaje vypočítané nebo odhadnuté.
| Datum poslední úpravy: 2005-05-17 | © 2005 - |