STUDIE
Vladimír Karbusický
Co jsme dlužni Josefu Bohuslavu Foerstrovi. [Was sind wir Josef Bohuslav Foerster schuldig.]. /3-45/
Jiří Kozina – Markéta Kozinová
Svatováclavské mešní officium u tepelských premonstrátů v pozdním středověku. [Sankt-Wenzel-Messe bei den Prämonstratensern in Teplá (Tepl) im Spätmittelalter.]. / 46-67/
Rudolf Pečman
Rakušan Mysliveček? [Mysliveček – ein Österreicher?]. /68-71/
Marta Ottlová
Opera a sen: Le Pardon de Ploërmel (Dinorah). [Oper und Traum: Le Pardon de Ploërmel.]. /72-78/
KONFERENCE
Aleš Opekar
IX. kongres IASPM o populární hudbě, Kanazawa 26.–31. 7. 1997. /79-80/
Jarmila Gabrielová
16. kongres IMS „Musicology and Sister Disciplines: Past, Present and Future“, Londýn 14.–20. 8. 1997. /80-81/
DISKUSE
Peter Ambros
Meze vědecké pravdy. /82-86/
RECENZE
Čestmír Gregor
Divácká opera. Přímluva za to, aby se opera vrátila k divákovi. (Jaromír Havlík) /87-91/
Marc’Antonio Ingegneri e la musica a Cremona nel secondo Cinquecento. (Michaela Rossi – Žáčková) /91-94/
Wolfgang F. Bender – Siegried Bushuven – Michael Huesman
Theaterperiodika des 18. Jahrhunderts, Teil 1: 1750– 1780, Band 2: Gesamtregister. (Alena Jakubcová) /94-96/
Carl Ditters von Dittersdorf. Leben – Umwelt – Werk. (Rudolf Pečman) /96-98/
Saviana Dimandi (ed.)
Codex Caioni saeculi XVII. (Jiří Sehnal) /98-99/
Naďa Hrčková
Tradícia, modernosť a slovenská hudobná kultúra 1918–1948. (Rudolf Pečman) /99-101/
INFORMATORIUM
Rudolf Pečman
Osmdesátník Lubomír Peduzzi. /101-103/
Výběrová bibliografie muzikologických a kompozičních prací PhDr. Lubomíra Peduzziho. /103-105/
Z nových CD Supraphonu. /106-107/